Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
4
/
24
Přehled fotografií
Zavřít
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
|
Zdroj: acz
Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
|
Zdroj: acz
Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
|
Zdroj: acz
Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
|
Zdroj: acz
šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
|
Zdroj: acz
Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
|
Zdroj: acz
Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
mercedesbenz profi dodavky
|
Zdroj: acz
Zavřít