Setra dodala již 2500 autobusů ComfortClass 500
1
/
24
Prohlédnout znovu
Setra dodala již 2500 autobusů ComfortClass 500
Setra dodala již 2500 autobusů ComfortClass 500
|
acz
Výrobce k dálkovému typu S 519 HD zvolil velmi dlouhý stálý převod 3,583. Agregát OM 471 jej zvládal s velkou rezervou.
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Dvanáctimetrový Typ S 515 MD se velmi dobře řídil i díky pěkně pracující šestistupňové přímo řazené převodovce
|
acz
Setra
|
acz
HD provedení přidávají v interiéru jeden příčný schůdek z podesty řidiče
|
acz
Setra
|
acz
Nejkratší autobus nabízel při čtyřhvězdičkovém komfortu 36 + 1 sedadel
|
acz
Maximální obsaditelnost typu S 519 HD činí 71 sedadel
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Třínápravový patnáctimetrový kolos poháněl silný 12,8litrový motor OM 471 o výkonu 350 kW
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Krátký klubový typ S 511 HD se snadno proplétal i úzkými uličkami
|
acz
Šestiválec OM 936 o objemu 7,7 litru stačil pro pohon dvanáctimetrového turistického autobusu
|
acz
Do středněpodlažního typu MD vedou jen čtyři schůdky
|
acz
S 515/516 MD nemá nad podběhy kol zásuvky. O ně je snížena celková výška vozidla na 3,56 m včetně klimatizace.
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě