Stavební vozidla: Scania Off-road

2/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Stavební vozidla: Scania Off-road
    Stavební vozidla: Scania Off-road| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Pro domíchávače betonu je vhodné volit lehký pětiválec, aby zůstala co největší užitečná hmotnost
    Pro domíchávače betonu je vhodné volit lehký pětiválec, aby zůstala co největší užitečná hmotnost| Zdroj: acz
  • Budka typu G je pro stavební potřeby nejpoužívanější
    Budka typu G je pro stavební potřeby nejpoužívanější| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Scania
    Scania| Zdroj: acz
  • Označení Off-road provází různé ochranné prvky včetně mřížky světlometů
    Označení Off-road provází různé ochranné prvky včetně mřížky světlometů| Zdroj: acz
  • Dolní schůdek na gumových závěsech přežije kontakt s kameny
    Dolní schůdek na gumových závěsech přežije kontakt s kameny| Zdroj: acz
  • K očištění předního skla slouží protiskluzový schůdek nárazníku
    K očištění předního skla slouží protiskluzový schůdek nárazníku| Zdroj: acz
  • Výklopný schůdek pomáhá čelnímu přístupu ke kabině
    Výklopný schůdek pomáhá čelnímu přístupu ke kabině| Zdroj: acz
  • Masivní přední nárazník zahrnuje tažné oko s nosností 35 tun
    Masivní přední nárazník zahrnuje tažné oko s nosností 35 tun| Zdroj: acz
Stavební vozidla: Scania Off-road
Scania
Pro domíchávače betonu je vhodné volit lehký pětiválec, aby zůstala co největší užitečná hmotnost
Budka typu G je pro stavební potřeby nejpoužívanější
Scania
Scania
Označení Off-road provází různé ochranné prvky včetně mřížky světlometů
Dolní schůdek na gumových závěsech přežije kontakt s kameny
K očištění předního skla slouží protiskluzový schůdek nárazníku
Výklopný schůdek pomáhá čelnímu přístupu ke kabině
Masivní přední nárazník zahrnuje tažné oko s nosností 35 tun