Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy|
Zdroj: acz
Ferdinand Porsche vsadil na benzino-elektrický pohon, každý z až deseti přívěsů měl vlastní elektromotory, napájené osmdesátimetrovým kabelem|
Zdroj: acz
Pozdější slavný konstruktér Porsche v pubertě elektrifi koval rodný dům ve Vratislavicích n. N.|
Zdroj: acz
Fantazie Julese Vernea: jako tahač mechanický slon s parostrojem|
Zdroj: acz
Rakousko- Uhersko nákup autovlaků subvencovalo, armáda pak měla soukromé soupravy k dispozici na cvičení i v době války|
Zdroj: acz
Dobová terminologie označovala čtyřválcovou Pragu U jako „traktor“. Konstruktér František Kec volil kola s kovovými ostruhami pro lepší záběr.|
Zdroj: acz
Stoletá nákladní souprava z Kopřivnice, všimněte si brzdiče (vpravo)|
Zdroj: acz
V Anglii vyrobený AEC 8x8 Goverment Roadtrain ujel 1800 kilometrů za více než tři týdny...|
Zdroj: acz
Hlavním motivem k novodobé renesanci autovlaků byla přeprava až 100 kusů dobytka současně|
Zdroj: acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent|
Zdroj: acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent|
Zdroj: acz
Nadrozměrná souprava na sebe upozorňuje nejen cedulí Oversize, ale také dlouhým chvostem zvířeného prachu.|
Zdroj: acz
Bez silničních vlaků by se dopravní spojení s odlehlými oblastmi nevyplatilo.|
Zdroj: acz