Testovací laboratoř TÜV SÜD DyCoT: Bez zničení
1
/
11
Prohlédnout znovu
Testovací laboratoř TÜV SÜD DyCoT: Bez zničení
Testovací laboratoř TÜV SÜD DyCoT: Bez zničení
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Saňová platforma umístěná na kolejnicích je připravena „vystřelit“ vzad extrémním přetížením
|
acz
Pečlivě upevněné rychlokamery snímají potřebné části interiéru
|
acz
Za pístem umístěným v levé části se nachází šest tlakových nádob se čtyřstupňovým vypouštěcím ventilem
|
acz
Toto je pohled z bezpečnostní kabiny těsně před katapultem vozidla vzad. Ozvala se jen tlumená rána a saňová platforma v mžiku zmizela vzad.
|
acz
Po zkoušce nejdřív technik zkontroluje bezpečnost vzorku (například vychladnutí a teprve potom ostatní lidé
|
acz
V jedné z přilehlých místností se nacházela „čekárna“ testovacích figurín
|
acz
Zástupci českého i německého vedení TÜV Süd rozkrojili dost k 150. narozeninám renomované společnosti
|
acz
Slavnostní otevření provázela pražská bubnová skupina Tokhi
|
acz
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil