Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
1
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Servisní interval činí 30 000 km nebo dva roky
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Caddy v provedení Maxi s téměř pětimetrovou délkou nabízí velký vnitřní prostor
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Palivový filtr se nachází nádherně přístupný a vyhřívaný teplem motoru
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!