Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
1
/
19
Prohlédnout znovu
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
Scania G320 GX2 Hybrid: Nejsilnější hybrid
|
acz
Na přístrojovém štítu se nacházel ukazatel nabití akumulátorů
|
acz
Tlačítkem lze aktivovat ryze elektrický režim, na který lze ujet až 2 km
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Stiskem tlačítka bylo možné aktivovat intenzivní dobíjení akumulátorů, vhodné před vjezdem do prostředí vyžadující bezemisní či tichý provoz
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Velké distribuční vozidlo mělo na zádi nakládací čelo
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Hybridní systém přidává pohotovostní hmotnosti vozidla 790 kg
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Scania G320 GX2 Hybrid
|
acz
Chladič akumulátorů a převodníku napětí se nachází krytý uprostřed podvozku
|
acz
Pohon Euro VI si vyžaduje kromě nafty také činidlo Adblue
|
acz
Ve schodech spolujezdce se nacházely elektrické přípojky pro předehřívání motoru a kabiny
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů