Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
1
/
35
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
Mercedes-Benz Arocs: Další varianty
|
acz
Ikona natočených kol ukazuje aktivaci HAD
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Činnost turbo-spojky-retardéru signalizovala ikonka s kapkou
|
acz
Aktivace hydraulického pohonu předních kol se děje pouhým stiskem tlačítka
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Se zalomeným návěsem a pohonem pouze zadních kol jsme se na pískovém podloží zastavili
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
S dvaatřiceti tunami jsme si mohli díky TRC pohrávat, aniž by došlo k opotřebení spojkového talíře
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Extrémní sjíždění svahu podobnému červené sjezdovce dokazovalo sílu retardéru a pohonu 8x8
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Vozidlo před zapojením HAD stálo s prokluzujícími koly
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Pohonný řetězec obdržel posílené motory. Převodovky a zadní náprava mají díky jemnějšímu opracování ozubených kol a řidšímu oleji menší odpory.
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Mercedes-Benz Arocs
|
acz
Větší kompresní poměr a písty s povrchem s nižším třením přinesly vyšší výkon a nižší spotřebu paliva
|
acz
Mercedes-Benz S má po modernizaci. Je stále nejlepším autem na světě?
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek