Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
1
/
10
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční
Mercedes-Benz S má po modernizaci. Je stále nejlepším autem na světě?
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990