Šofér Lubomír Rotbauer se podle svých slov nejvíce nadře na kruhových objezdech|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Naplnit regály zabere dvěma doplňovačům až půl dne|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Autobus uvnitř příliš prostoru nenabízí. Výhodou toho ovšem je, že odrazuje od zbytečného zdržování.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Šestiválcový řadový motor se nachází v přídi vozu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rezervu podle Jiřího Trousila museli nahradit generátorem a kompresorem kvůli chlazení mléčných výrobků|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na jihu Čech si s detaily opravdu vyhráli. Například tohle plastové logo Karosy sehnali původní.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
S omlazenou pojízdnou prodejnou hodlá českobudějovická mlékárna vyjíždět v letošním roce podstatně více. Zejména v letních měsících.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek