Jak se žije sparťanským fotbalistům na cestách: V autobusu mají místa pro zraněné
1
/
40
Prohlédnout znovu
Jak se žije sparťanským fotbalistům na cestách: V autobusu mají místa pro zraněné
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Místa s čísly 25 a 26 nabízí nejvíce prostoru a komfortu na nohy. Tato sedadla pak slouží hlavně zraněným hráčům, kteří se zde můžou pohodlně natáhnout.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čtyřiačtyřicetiletý šofér pracuje pro Spartu už sedm sezon. Předtím vozil pět let české fotbalové reprezentanty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V autobusu lze narazit na spoustu na první pohled neviditelných detailů. Za jeden z nich platí řadicí páka ozdobená sparťanskou trikolorou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pavel Jelen nám odpovídá v zadní části autobusu, kterou jinak výlučně opanují zkušenější fotbalisté. Výjezdy si zde zkracují především hraním karet.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proti původnímu řadovému šestiválci prý nemůže říct šéf vozového parku ani slovo. Tvrdí, že funguje stále výborně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Znak klubu si na autobus nechali udělat v Třebíči technikou airbrush – stříkáním barvy pomocí stlačeného vzduchu. Liší se tak od konkurence, která zpravidla používá „obyčejnější“ polepy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz Travego
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě