Vozidla pro stavbu: Iveco

8/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Plně pohonný Trakker dominuje v nejtěžších podmínkách
    Plně pohonný Trakker dominuje v nejtěžších podmínkách| Zdroj: Iveco
  • Nastavení rozmezí prediktivního tempomatu významně ovlivňuje ekonomiku jízdy
    Nastavení rozmezí prediktivního tempomatu významně ovlivňuje ekonomiku jízdy| Zdroj: Iveco
  • Iveco Stralis X-Way
    Iveco Stralis X-Way| Zdroj: Iveco
  • Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun
    Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun| Zdroj: Iveco
  • Eurocargo 4x4 je vhodné na různé aplikace pro stavební sektor
    Eurocargo 4x4 je vhodné na různé aplikace pro stavební sektor| Zdroj: Iveco
  • Daily 4x4 s celkovou hmotností sedm tun byla vystavena na letošním veletrhu Bauma
    Daily 4x4 s celkovou hmotností sedm tun byla vystavena na letošním veletrhu Bauma| Zdroj: Iveco
  • Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun
    Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun| Zdroj: Iveco
  • Hydraulický pohon předních kol má největší uplatnění u tahačů těžkých návěsů
    Hydraulický pohon předních kol má největší uplatnění u tahačů těžkých návěsů| Zdroj: acz
  • Zvýšená světlá výška vyžaduje upravenou ochranu proti podjetí zezadu
    Zvýšená světlá výška vyžaduje upravenou ochranu proti podjetí zezadu| Zdroj: Iveco
  • Systém dočišťování výfukových plynů nepotřebuje díky technologii hi-SCR nucené vypalování filtru pevných částic
    Systém dočišťování výfukových plynů nepotřebuje díky technologii hi-SCR nucené vypalování filtru pevných částic| Zdroj: Iveco
Plně pohonný Trakker dominuje v nejtěžších podmínkách
Nastavení rozmezí prediktivního tempomatu významně ovlivňuje ekonomiku jízdy
Iveco Stralis X-Way
Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun
Eurocargo 4x4 je vhodné na různé aplikace pro stavební sektor
Daily 4x4 s celkovou hmotností sedm tun byla vystavena na letošním veletrhu Bauma
Čtyřnápravový Stralis X-way pracuje s celkovou hmotností 32 tun
Hydraulický pohon předních kol má největší uplatnění u tahačů těžkých návěsů
Zvýšená světlá výška vyžaduje upravenou ochranu proti podjetí zezadu
Systém dočišťování výfukových plynů nepotřebuje díky technologii hi-SCR nucené vypalování filtru pevných částic