Projeli jsme se novými auty na kontrolu modrých zón: 200.000 detekcí denně!

5/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Captur
    Renault Captur| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V každém interiéru je umístěný tablet s navigací. Řidič tak jede podle jasně nadefinované trasy, kterou dopředu nezná.
    V každém interiéru je umístěný tablet s navigací. Řidič tak jede podle jasně nadefinované trasy, kterou dopředu nezná.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zóny v hlavním městě kontroluje dvanáct plug-in hybridních vozů Renault Captur. V minulosti Praha zkoušela čistě elektrická auta, ale ta se neosvědčila.
    Zóny v hlavním městě kontroluje dvanáct plug-in hybridních vozů Renault Captur. V minulosti Praha zkoušela čistě elektrická auta, ale ta se neosvědčila.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aby systém přesně detekoval jednotlivá vozidla, nemusí jet krokem. Extrémně přesně měří také ve větších rychlostech.
    Aby systém přesně detekoval jednotlivá vozidla, nemusí jet krokem. Extrémně přesně měří také ve větších rychlostech.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Monitorovací auto disponuje třemi klasickými kamerami ve vysokém rozlišení, a k tomu dvěma 3D kamerami
    Monitorovací auto disponuje třemi klasickými kamerami ve vysokém rozlišení, a k tomu dvěma 3D kamerami| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hlavní devízou nástavby je fakt, že je zcela nezávislá na autě. Navíc se jedná o systém, který sundáte z vozu během šedesáti vteřin.
    Hlavní devízou nástavby je fakt, že je zcela nezávislá na autě. Navíc se jedná o systém, který sundáte z vozu během šedesáti vteřin.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Renault Captur
V každém interiéru je umístěný tablet s navigací. Řidič tak jede podle jasně nadefinované trasy, kterou dopředu nezná.
Zóny v hlavním městě kontroluje dvanáct plug-in hybridních vozů Renault Captur. V minulosti Praha zkoušela čistě elektrická auta, ale ta se neosvědčila.
Aby systém přesně detekoval jednotlivá vozidla, nemusí jet krokem. Extrémně přesně měří také ve větších rychlostech.
Monitorovací auto disponuje třemi klasickými kamerami ve vysokém rozlišení, a k tomu dvěma 3D kamerami
Hlavní devízou nástavby je fakt, že je zcela nezávislá na autě. Navíc se jedná o systém, který sundáte z vozu během šedesáti vteřin.
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto