Projeli jsme unikátní vládní limuzínu Tatra 613! Je na prodej!
24
/
27
Prohlédnout znovu
Projeli jsme unikátní vládní limuzínu Tatra 613! Je na prodej!
Tatra 613 Speciál
|
Svět Motorů
Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.
|
Svět Motorů
Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček
|
Svět Motorů
Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky
|
Svět Motorů
Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček
|
Svět Motorů
Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem
|
Svět Motorů
Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.
|
Svět Motorů
Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami
|
Svět Motorů
Tatra 613 Speciál
|
Svět Motorů
Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin
|
Svět Motorů
Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.
|
Svět Motorů
Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.
|
Svět Motorů
Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře
|
Svět Motorů
Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes
|
Svět Motorů
V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů
|
Svět Motorů
Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.
|
Svět Motorů
Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.
|
Svět Motorů
Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
Renault 21 TSE Václava Havla
|
Svět Motorů
Škoda Superb Miloše Zemana
|
Svět Motorů
Škoda Superb Miloše Zemana
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid