Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.|
Zdroj: Svět Motorů
Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček|
Zdroj: Svět Motorů
Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky|
Zdroj: Svět Motorů
Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček|
Zdroj: Svět Motorů
Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem|
Zdroj: Svět Motorů
Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.|
Zdroj: Svět Motorů
Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami|
Zdroj: Svět Motorů
Tatra 613 Speciál|
Zdroj: Svět Motorů
Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin|
Zdroj: Svět Motorů
Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.|
Zdroj: Svět Motorů
Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.|
Zdroj: Svět Motorů
Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře|
Zdroj: Svět Motorů
Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes|
Zdroj: Svět Motorů
V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů|
Zdroj: Svět Motorů
Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.|
Zdroj: Svět Motorů
Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.|
Zdroj: Svět Motorů
Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků|
Zdroj: Svět Motorů