Projeli jsme unikátní vládní limuzínu Tatra 613! Je na prodej!

9/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tatra 613 Speciál
    Tatra 613 Speciál| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.
    Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.| Zdroj: Svět Motorů
  • Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček
    Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček| Zdroj: Svět Motorů
  • Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky
    Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky| Zdroj: Svět Motorů
  • Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček
    Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem
    Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem| Zdroj: Svět Motorů
  • Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.
    Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami
    Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami| Zdroj: Svět Motorů
  • Tatra 613 Speciál
    Tatra 613 Speciál| Zdroj: Svět Motorů
  • Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin
    Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin| Zdroj: Svět Motorů
  • Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.
    Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.| Zdroj: Svět Motorů
  • Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.
    Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.| Zdroj: Svět Motorů
  • Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře
    Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře| Zdroj: Svět Motorů
  • Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes
    Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes| Zdroj: Svět Motorů
  • V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů
    V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů| Zdroj: Svět Motorů
  • Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.
    Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.
    Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.| Zdroj: Svět Motorů
  • Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků
    Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků| Zdroj: Svět Motorů
  • BMW 750 iL Václava Havla
    BMW 750 iL Václava Havla| Zdroj: Svět Motorů
  • BMW 750 iL Václava Havla
    BMW 750 iL Václava Havla| Zdroj: Svět Motorů
  • BMW 750 iL Václava Havla
    BMW 750 iL Václava Havla| Zdroj: Svět Motorů
  • Renault 21 TSE Václava Havla
    Renault 21 TSE Václava Havla| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Superb Miloše Zemana
    Škoda Superb Miloše Zemana| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Superb Miloše Zemana
    Škoda Superb Miloše Zemana| Zdroj: Svět Motorů
  • ZIL 114 Gustáva Husáka
    ZIL 114 Gustáva Husáka| Zdroj: Svět Motorů
  • ZIL 114 Gustáva Husáka
    ZIL 114 Gustáva Husáka| Zdroj: Svět Motorů
  • ZIL 114 Gustáva Husáka
    ZIL 114 Gustáva Husáka| Zdroj: Svět Motorů
Tatra 613 Speciál
Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.
Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček
Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky
Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček
Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem
Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.
Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami
Tatra 613 Speciál
Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin
Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.
Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.
Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře
Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes
V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů
Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.
Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.
Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků
BMW 750 iL Václava Havla
BMW 750 iL Václava Havla
BMW 750 iL Václava Havla
Renault 21 TSE Václava Havla
Škoda Superb Miloše Zemana
Škoda Superb Miloše Zemana
ZIL 114 Gustáva Husáka
ZIL 114 Gustáva Husáka
ZIL 114 Gustáva Husáka