Proletěli jsme se vzducholodí: Pohání ji hned trojice čtyřválcových motorů!
3
/
59
Prohlédnout znovu
Proletěli jsme se vzducholodí: Pohání ji hned trojice čtyřválcových motorů!
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.
|
Svět motorů/Petr Slováček
K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1