Proletěli jsme se vzducholodí: Pohání ji hned trojice čtyřválcových motorů!

41/59
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci
    Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku
    Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.
    Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě
    K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.
    Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.
    Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
  • Zeppelin NT
    Zeppelin NT| Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT
Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci
Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.
K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT
Zeppelin NT