Řízení je prý odlišné od letadla, problém představuje zejména dlouhé zpoždění od povelu k reakci|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zepelín provozuje v Evropě pro Goodyear německo-britský tým, což platí i pro kapitána a druhou pilotku|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Vzducholoď má sice kola, ale parkuje pár metrů nad zemí připoutaná ke stožáru. I v hangáru se musí poutat.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
K provozu vzducholodi je zapotřebí kotvicí stožár na čtyřnápravovém nákladním autě|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Ačkoliv má zepelín tři motory, najdete na něm čtyři vrtule. Sudá slouží k otáčení kolem osy.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Zeppelin NT|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček
Když ve chvílích volna z kabiny vystoupí pasažéři, musí se podlaha zaplnit pytlíky se závažím. Jsou až nečekaně těžké.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Slováček