Prověření ojetého elektromobilu: Nastal čas na elektromobil?

6/67
Zavřít
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.
    Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.
    Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Poctivým nabitím baterie došla diagnostika Hella Gutmann k hodnotě 98,2 %. Kdyby bylo opotřebení baterie lineární, dostane se na limitních 70 % při 300 000 najetých km.
    Poctivým nabitím baterie došla diagnostika Hella Gutmann k hodnotě 98,2 %. Kdyby bylo opotřebení baterie lineární, dostane se na limitních 70 % při 300 000 najetých km.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I pokud baterie měřením projde, zajděte si do autorizovaného servisu zkontrolovat, zda nepřišla o záruku poskytovanou výrobcem. Ceny baterií i jejich případných oprav jsou zatím velmi vysoké.
    I pokud baterie měřením projde, zajděte si do autorizovaného servisu zkontrolovat, zda nepřišla o záruku poskytovanou výrobcem. Ceny baterií i jejich případných oprav jsou zatím velmi vysoké.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V palubním menu překvapivě nelze nastavit maximální úroveň nabíjení baterie třeba 80 % pro její ochranu. A navíc u dovezených aut neumí češtinu.
    V palubním menu překvapivě nelze nastavit maximální úroveň nabíjení baterie třeba 80 % pro její ochranu. A navíc u dovezených aut neumí češtinu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér je vymyšlený opravdu dobře a i sedačky jsou na malé auto překvapivě pohodlné. U specifi kací pro český trh systémově chybí vyhřívání volantu.
    Interiér je vymyšlený opravdu dobře a i sedačky jsou na malé auto překvapivě pohodlné. U specifi kací pro český trh systémově chybí vyhřívání volantu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.
    Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pevné prosklené okno má poloprůsvitnou roletu. Když je horko, dost pod ní trpíte.
    Pevné prosklené okno má poloprůsvitnou roletu. Když je horko, dost pod ní trpíte.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na otravný kabel pro pomalé domácí nabíjení z 230V zásuvky je místo pod podlahou zavazadelníku
    Na otravný kabel pro pomalé domácí nabíjení z 230V zásuvky je místo pod podlahou zavazadelníku| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.
    Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motory elektrických aut vyráběných po roce 2020 jsou obvykle velmi spolehlivé. U starších strojů se sem tam vyskytla ložiska poškozená bludnými proudy statoru, které výrobci zapomněli zkratovat.
    Motory elektrických aut vyráběných po roce 2020 jsou obvykle velmi spolehlivé. U starších strojů se sem tam vyskytla ložiska poškozená bludnými proudy statoru, které výrobci zapomněli zkratovat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vybrání pro výfuk v podmotorovém rámu ukazuje, že elektrický Fiat 500e je od začátku připravený na spalovací motor
    Vybrání pro výfuk v podmotorovém rámu ukazuje, že elektrický Fiat 500e je od začátku připravený na spalovací motor| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Snaha zprovoznit si vzdálený přístup přes mobil končí vždy hláškou, která vám vůbec neřekne, že je potřeba si zajít k autorizovanému prodejci
    Snaha zprovoznit si vzdálený přístup přes mobil končí vždy hláškou, která vám vůbec neřekne, že je potřeba si zajít k autorizovanému prodejci| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vysoký počet článků, které mají na tisícinu voltu stejné napětí, ukazuje na vynikající stav trakčního akumulátoru
    Vysoký počet článků, které mají na tisícinu voltu stejné napětí, ukazuje na vynikající stav trakčního akumulátoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pro měření skutečné kapacity baterie je potřeba wallbox s takzvaným otevřeným aplikačním rozhraním. Komunikuje s diagnostikou po internetu.
    Pro měření skutečné kapacity baterie je potřeba wallbox s takzvaným otevřeným aplikačním rozhraním. Komunikuje s diagnostikou po internetu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Filip Houžvička, mistr odborného výcviku v ISŠA Brno, vysvětluje měření baterie takzvaným dlouhým protokolem. Spočívá v měření náboje přijatého baterií při skutečném nabíjení střídavým proudem.
    Filip Houžvička, mistr odborného výcviku v ISŠA Brno, vysvětluje měření baterie takzvaným dlouhým protokolem. Spočívá v měření náboje přijatého baterií při skutečném nabíjení střídavým proudem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Fiat 500e
    Fiat 500e| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e
Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.
Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.
Poctivým nabitím baterie došla diagnostika Hella Gutmann k hodnotě 98,2 %. Kdyby bylo opotřebení baterie lineární, dostane se na limitních 70 % při 300 000 najetých km.
I pokud baterie měřením projde, zajděte si do autorizovaného servisu zkontrolovat, zda nepřišla o záruku poskytovanou výrobcem. Ceny baterií i jejich případných oprav jsou zatím velmi vysoké.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
V palubním menu překvapivě nelze nastavit maximální úroveň nabíjení baterie třeba 80 % pro její ochranu. A navíc u dovezených aut neumí češtinu.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Interiér je vymyšlený opravdu dobře a i sedačky jsou na malé auto překvapivě pohodlné. U specifi kací pro český trh systémově chybí vyhřívání volantu.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Pevné prosklené okno má poloprůsvitnou roletu. Když je horko, dost pod ní trpíte.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Na otravný kabel pro pomalé domácí nabíjení z 230V zásuvky je místo pod podlahou zavazadelníku
Fiat 500e
Fiat 500e
Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Motory elektrických aut vyráběných po roce 2020 jsou obvykle velmi spolehlivé. U starších strojů se sem tam vyskytla ložiska poškozená bludnými proudy statoru, které výrobci zapomněli zkratovat.
Fiat 500e
Fiat 500e
Vybrání pro výfuk v podmotorovém rámu ukazuje, že elektrický Fiat 500e je od začátku připravený na spalovací motor
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Snaha zprovoznit si vzdálený přístup přes mobil končí vždy hláškou, která vám vůbec neřekne, že je potřeba si zajít k autorizovanému prodejci
Fiat 500e
Fiat 500e
Vysoký počet článků, které mají na tisícinu voltu stejné napětí, ukazuje na vynikající stav trakčního akumulátoru
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Pro měření skutečné kapacity baterie je potřeba wallbox s takzvaným otevřeným aplikačním rozhraním. Komunikuje s diagnostikou po internetu.
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Fiat 500e
Filip Houžvička, mistr odborného výcviku v ISŠA Brno, vysvětluje měření baterie takzvaným dlouhým protokolem. Spočívá v měření náboje přijatého baterií při skutečném nabíjení střídavým proudem.
Fiat 500e
Fiat 500e