Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Bazary AAA Auto si všechny vykupované elektromobily prověřují technologií Aviloo. Ta vozu přidělí spravedlivé kvalitativní skóre. Maximum cell voltage deviation je právě rozbalancování článků, 7 mV je 0,007 V – tedy zcela zanedbatelná hodnota.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Poctivým nabitím baterie došla diagnostika Hella Gutmann k hodnotě 98,2 %. Kdyby bylo opotřebení baterie lineární, dostane se na limitních 70 % při 300 000 najetých km.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
I pokud baterie měřením projde, zajděte si do autorizovaného servisu zkontrolovat, zda nepřišla o záruku poskytovanou výrobcem. Ceny baterií i jejich případných oprav jsou zatím velmi vysoké.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
V palubním menu překvapivě nelze nastavit maximální úroveň nabíjení baterie třeba 80 % pro její ochranu. A navíc u dovezených aut neumí češtinu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Interiér je vymyšlený opravdu dobře a i sedačky jsou na malé auto překvapivě pohodlné. U specifi kací pro český trh systémově chybí vyhřívání volantu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pevné prosklené okno má poloprůsvitnou roletu. Když je horko, dost pod ní trpíte.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na otravný kabel pro pomalé domácí nabíjení z 230V zásuvky je místo pod podlahou zavazadelníku|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Čistě elektrické otevírání dveří je jistě moderní trend, má to tak i tesla. Za klub skeptiků vám říkáme, že s tím bude ještě zábava.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Motory elektrických aut vyráběných po roce 2020 jsou obvykle velmi spolehlivé. U starších strojů se sem tam vyskytla ložiska poškozená bludnými proudy statoru, které výrobci zapomněli zkratovat.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vybrání pro výfuk v podmotorovém rámu ukazuje, že elektrický Fiat 500e je od začátku připravený na spalovací motor|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Snaha zprovoznit si vzdálený přístup přes mobil končí vždy hláškou, která vám vůbec neřekne, že je potřeba si zajít k autorizovanému prodejci|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vysoký počet článků, které mají na tisícinu voltu stejné napětí, ukazuje na vynikající stav trakčního akumulátoru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pro měření skutečné kapacity baterie je potřeba wallbox s takzvaným otevřeným aplikačním rozhraním. Komunikuje s diagnostikou po internetu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fiat 500e|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Filip Houžvička, mistr odborného výcviku v ISŠA Brno, vysvětluje měření baterie takzvaným dlouhým protokolem. Spočívá v měření náboje přijatého baterií při skutečném nabíjení střídavým proudem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert