Průzkum: Nové automobilové technologie mohou řidiče spíš otravovat

2/6
Zavřít
  • Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.
    Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.| Zdroj: Svět motorů
  • Přednárazové bezpečnostní systémy
    Přednárazové bezpečnostní systémy| Zdroj: Svět motorů
  • Cadillac Cyclone z 50. let zůstal v muzeu. Radary v černých boulích byly moc drahé.
    Cadillac Cyclone z 50. let zůstal v muzeu. Radary v černých boulích byly moc drahé.| Zdroj: Svět motorů
  • U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
    U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.| Zdroj: Svět motorů
  • U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
    U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.| Zdroj: Svět motorů
  • Přednárazové bezpečnostní systémy
    Přednárazové bezpečnostní systémy| Zdroj: Svět motorů
Krátkovlnný lidar City Safety Drive ve Škodě Citigo.
Přednárazové bezpečnostní systémy
Cadillac Cyclone z 50. let zůstal v muzeu. Radary v černých boulích byly moc drahé.
U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
U pokročilejších systémů lze nastavit i vzdálenost v metrech, na snímku adaptivní tempomat Mercedesu. Systém prevence zatím není povinný, proto jde vypnout.
Přednárazové bezpečnostní systémy