První japonský automobil s naftou pod kapotou byl šestimístný sedan. Propadl
4
/
22
Prohlédnout znovu
První japonský automobil s naftou pod kapotou byl šestimístný sedan. Propadl
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
Drivetribe
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
WheelsAge.org
Isuzu Bellel
|
Old Japanses Cars photo
Isuzu Bellel
|
Old Japanses Cars photo
Isuzu Bellel
|
Drivetribe
Isuzu Bellel
|
Drivetribe
Isuzu Bellel
|
Hemmings
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Isuzu Bellel
|
Hemmings
Isuzu Bellel
|
Hemmings
Isuzu Bellel
|
Hemmings
Isuzu Bellel
|
Japanese Nostalgic Car
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. Ovšem v čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion