Moderní kabina potěší kvalitními materiály a skvělým zpracováním. Zamrzí složitější ovládání palubního počítače a absence tlačítka pro návrat na domovskou obrazovku infotainmentu.|
Zdroj: Toyota
Přepracovaný středový tunel přispěl k praktičnosti a omladil interiér. Kolébkové vypínače pro vyhřívání sedadel však zůstaly.|
Zdroj: Toyota
Corolla Cross vzadu vyhoví spíše menším cestujícím. Hlavně v kombinaci s panoramatickou střechou to s místem nad hlavou není ideální.|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Voštinový vzor masky chladiče prospěl a propojení svítilen jsou dnes snad norma. Světlomety dražších verzí mají funkci Matrix proti oslnění ostatních vozů v dálkovém režimu.|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Nová jsou i zadní světla s lamelami pro lepší obtékání vzduchu. Paleta laků karoserie byla rozšířena o nové jednobarevné odstíny a dvoubarevné kombinace. Zaujmou i tato 18palcová kola.|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Toyota Corolla Cross|
Zdroj: Toyota
Kufr pořád není silnou stránkou Corolly Cross. Třeba u čtyřkolky dosahuje základní objem jen 390 litrů.|
Zdroj: Toyota
Zatímco základní motor 1.8 Hybrid zůstal beze změny, dvoulitr přišel kvůli emisní normě o část výkonu. Pořád je ale velice úsporný a na dynamice to není znát.|
Zdroj: Toyota