Palubní deska se dvěma displeji je úplně stejná jako u menší pětky. Jen čalounění před spolujezdcem je jinak prošívané.|
Zdroj: Svět motorů
Protažením rozvoru o 84 na 2624 mm se zvětšil prostor pro nohy cestujících ve druhé řadě. Ve čtyřce si dozadu sednou i dospělí.|
Zdroj: Svět motorů
Variabilitu kabiny zvyšuje i sklopné opěradlo spolujezdce. Potom dovnitř naložíte i 2,2 metru dlouhé předměty.|
Zdroj: Svět motorů
Stylem se Renault 4 vyrovná pětce, a navíc je prostornější.|
Zdroj: Svět motorů
Verzi s větší baterií lze dobíjet výkonem až 100 kW. Renault 4 umí i napájet externí elektrické přístroje nebo zásobovat proudem domácnost. Za adaptér se připlácí 5000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Pravidelně tvarovaný kufr má podle VDA objem 375 litrů. Do této hodnoty je započítán i 36litrový box pod podlahou, který ale v našem případě zaplní subwoofer příplatkové reprosoustavy.|
Zdroj: Svět motorů
Renault 4|
Zdroj: Svět motorů
Pod kapotou může být elektromotor s výkonem 90 nebo 110 kW. Ten silnější dává vozu slušnou dynamiku. Pohon přední nápravy ale znamená, že se kola občas protáčejí.|
Zdroj: Svět motorů