První jízda s novým Renaultem 4 E-Tech: Tohle retro se vám bude líbit!

8/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault 4
    Renault 4| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska se dvěma displeji je úplně stejná jako u menší pětky. Jen čalounění před spolujezdcem je jinak prošívané.
    Palubní deska se dvěma displeji je úplně stejná jako u menší pětky. Jen čalounění před spolujezdcem je jinak prošívané.| Zdroj: Svět motorů
  • Protažením rozvoru o 84 na 2624 mm se zvětšil prostor pro nohy cestujících ve druhé řadě. Ve čtyřce si dozadu sednou i dospělí.
    Protažením rozvoru o 84 na 2624 mm se zvětšil prostor pro nohy cestujících ve druhé řadě. Ve čtyřce si dozadu sednou i dospělí.| Zdroj: Svět motorů
  • Variabilitu kabiny zvyšuje i sklopné opěradlo spolujezdce. Potom dovnitř naložíte i 2,2 metru dlouhé předměty.
    Variabilitu kabiny zvyšuje i sklopné opěradlo spolujezdce. Potom dovnitř naložíte i 2,2 metru dlouhé předměty.| Zdroj: Svět motorů
  • Stylem se Renault 4 vyrovná pětce, a navíc je prostornější.
    Stylem se Renault 4 vyrovná pětce, a navíc je prostornější.| Zdroj: Svět motorů
  • Verzi s větší baterií lze dobíjet výkonem až 100 kW. Renault 4 umí i napájet externí elektrické přístroje nebo zásobovat proudem domácnost. Za adaptér se připlácí 5000 Kč.
    Verzi s větší baterií lze dobíjet výkonem až 100 kW. Renault 4 umí i napájet externí elektrické přístroje nebo zásobovat proudem domácnost. Za adaptér se připlácí 5000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Pravidelně tvarovaný kufr má podle VDA objem 375 litrů. Do této hodnoty je započítán i 36litrový box pod podlahou, který ale v našem případě zaplní subwoofer příplatkové reprosoustavy.
    Pravidelně tvarovaný kufr má podle VDA objem 375 litrů. Do této hodnoty je započítán i 36litrový box pod podlahou, který ale v našem případě zaplní subwoofer příplatkové reprosoustavy.| Zdroj: Svět motorů
  • Renault 4
    Renault 4| Zdroj: Svět motorů
  • Pod kapotou může být elektromotor s výkonem 90 nebo 110 kW. Ten silnější dává vozu slušnou dynamiku. Pohon přední nápravy ale znamená, že se kola občas protáčejí.
    Pod kapotou může být elektromotor s výkonem 90 nebo 110 kW. Ten silnější dává vozu slušnou dynamiku. Pohon přední nápravy ale znamená, že se kola občas protáčejí.| Zdroj: Svět motorů
Renault 4
Palubní deska se dvěma displeji je úplně stejná jako u menší pětky. Jen čalounění před spolujezdcem je jinak prošívané.
Protažením rozvoru o 84 na 2624 mm se zvětšil prostor pro nohy cestujících ve druhé řadě. Ve čtyřce si dozadu sednou i dospělí.
Variabilitu kabiny zvyšuje i sklopné opěradlo spolujezdce. Potom dovnitř naložíte i 2,2 metru dlouhé předměty.
Stylem se Renault 4 vyrovná pětce, a navíc je prostornější.
Verzi s větší baterií lze dobíjet výkonem až 100 kW. Renault 4 umí i napájet externí elektrické přístroje nebo zásobovat proudem domácnost. Za adaptér se připlácí 5000 Kč.
Pravidelně tvarovaný kufr má podle VDA objem 375 litrů. Do této hodnoty je započítán i 36litrový box pod podlahou, který ale v našem případě zaplní subwoofer příplatkové reprosoustavy.
Renault 4
Pod kapotou může být elektromotor s výkonem 90 nebo 110 kW. Ten silnější dává vozu slušnou dynamiku. Pohon přední nápravy ale znamená, že se kola občas protáčejí.