První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
5
/
24
Prohlédnout znovu
První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1993 Opel Vectra V6
|
acz
Dlouhý rozvodový řemen pohání čtyři vačkové hřídele. Vodní pumpa je roztáčena plochým řemenem.
|
Opel
Šestiválec ECOTEC Opel primárně zamýšlel pro pohon modelů s motory uloženými vpředu napříč. Proto se kladl důraz na kompaktní stavbu, o čemž svědčí úhel rozevření řad válců pouhých 54 stupňů. Později vznikla verze pro podélné uložení.
|
acz
Opel V6
|
Opel
S verzí pro podélnou zástavbu pro omegu dorazilo nejen zcela jinak udělané sání, ale také větší verze s objemem 3,0 litru. Ta se nikdy nenabízela pro příčnou aplikaci.
|
Opel
Ecotec-V6 pro Omegu B
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy