Rady před koupí Alfy Romeo 164: Zlomová kráska měla i čtyřlístek

1/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Palubní deska je velmi působivá. Od roku 1990 měla verze pro USA airbag ve volantu.
    Palubní deska je velmi působivá. Od roku 1990 měla verze pro USA airbag ve volantu.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Elektronicky řízené tlumiče lze repasovat. Spodní ložisko (žluté) ale dost trpí.
    Elektronicky řízené tlumiče lze repasovat. Spodní ložisko (žluté) ale dost trpí.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Do roku 1992 byly všechny šestiválce 12ventilové. Od uvedeného data si 12 ventilů zachoval pouze přeplňovaný dvoulitr. Specificky řešená přední náprava má tlumiče skloněné výrazně vzad. A také nezvykle velký závlek. Zavěšení zadních kol má na každé straně tři ramena. Dvě příčná a jedno podélné. Verze QV má standardně elektronicky řízené tlumiče.
    Do roku 1992 byly všechny šestiválce 12ventilové. Od uvedeného data si 12 ventilů zachoval pouze přeplňovaný dvoulitr. Specificky řešená přední náprava má tlumiče skloněné výrazně vzad. A také nezvykle velký závlek. Zavěšení zadních kol má na každé straně tři ramena. Dvě příčná a jedno podélné. Verze QV má standardně elektronicky řízené tlumiče.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Kladka s napínákem představuje asi největší slabinu původních 12ventilových šestiválců. Kombinuje mechaniku s hydraulikou.
    Kladka s napínákem představuje asi největší slabinu původních 12ventilových šestiválců. Kombinuje mechaniku s hydraulikou.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mechanická klapka měří hmotnost nasávaného vzduchu
    Mechanická klapka měří hmotnost nasávaného vzduchu| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Majitelé Alf Romeo s 12ventilovým šestiválcem doporučují tenhle olej - Agip Novacento
    Majitelé Alf Romeo s 12ventilovým šestiválcem doporučují tenhle olej - Agip Novacento| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • 12ventilový šestiválec s úhlem rozevření řad válců 60 stupňů je pěkný i na pohled
    12ventilový šestiválec s úhlem rozevření řad válců 60 stupňů je pěkný i na pohled| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Zelený čtyřlístek neboli Quadrifoglio Verde je již tradičně vrcholnou verzí vozů Alfa Romeo. Model 164 nevyjímají. V roce 1994 dorazila verze Q4 s pohonem všech kol Viscodrive od Magna Steyeru.
    Zelený čtyřlístek neboli Quadrifoglio Verde je již tradičně vrcholnou verzí vozů Alfa Romeo. Model 164 nevyjímají. V roce 1994 dorazila verze Q4 s pohonem všech kol Viscodrive od Magna Steyeru.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Alfa Romeo 164
    Alfa Romeo 164| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Palubní deska je velmi působivá. Od roku 1990 měla verze pro USA airbag ve volantu.
Elektronicky řízené tlumiče lze repasovat. Spodní ložisko (žluté) ale dost trpí.
Do roku 1992 byly všechny šestiválce 12ventilové. Od uvedeného data si 12 ventilů zachoval pouze přeplňovaný dvoulitr. Specificky řešená přední náprava má tlumiče skloněné výrazně vzad. A také nezvykle velký závlek. Zavěšení zadních kol má na každé straně tři ramena. Dvě příčná a jedno podélné. Verze QV má standardně elektronicky řízené tlumiče.
Alfa Romeo 164
Kladka s napínákem představuje asi největší slabinu původních 12ventilových šestiválců. Kombinuje mechaniku s hydraulikou.
Mechanická klapka měří hmotnost nasávaného vzduchu
Majitelé Alf Romeo s 12ventilovým šestiválcem doporučují tenhle olej - Agip Novacento
12ventilový šestiválec s úhlem rozevření řad válců 60 stupňů je pěkný i na pohled
Alfa Romeo 164
Zelený čtyřlístek neboli Quadrifoglio Verde je již tradičně vrcholnou verzí vozů Alfa Romeo. Model 164 nevyjímají. V roce 1994 dorazila verze Q4 s pohonem všech kol Viscodrive od Magna Steyeru.
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164
Alfa Romeo 164