Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
12
/
18
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.
|
Mazda
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory