Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
17
/
18
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.
|
Mazda
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků