Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?

19/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.
    Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Mazda MX-5 (NA) 1989–97
    Mazda MX-5 (NA) 1989–97| Zdroj: acz
  • Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.
    Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.| Zdroj: Mazda
  • Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
    Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
    Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.
    V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda MX-5 (NA)
    Mazda MX-5 (NA)| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda MX-5 (NA)
    Mazda MX-5 (NA)| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda MX-5 (NA)
    Mazda MX-5 (NA)| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda MX-5 (NA)
    Mazda MX-5 (NA)| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mazda MX-5 (NA)
    Mazda MX-5 (NA)| Zdroj: Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.
Mazda MX-5 (NA)
Mazda MX-5 (NA)
Mazda MX-5 (NA)
Mazda MX-5 (NA)
Mazda MX-5 (NA)