Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
7
/
18
Prohlédnout znovu
Rady před koupí Mazdy MX-5 NA (NB): Pozor na olej. A co koroze?
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97
|
acz
Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.
|
Mazda
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.
|
Auto Tip Klassik
V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Mazda MX-5 (NA)
|
Auto Tip Klassik
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky