Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte

12/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • MX-6 kupodivu byla odlišná od výchozího modelu 626. A dalo by se říci, že mnohem atraktivnější. Výbava byla už v základu bohatá.
    MX-6 kupodivu byla odlišná od výchozího modelu 626. A dalo by se říci, že mnohem atraktivnější. Výbava byla už v základu bohatá.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Bezrámové dveře ještě nepoužívaly systém elektrického stažení/dovírání oken při vzetí za kliku dveří. Vinou toho má těsnost své limity.
    Bezrámové dveře ještě nepoužívaly systém elektrického stažení/dovírání oken při vzetí za kliku dveří. Vinou toho má těsnost své limity.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Spoiler byl standardem u šestiválce. U čtyřválců jej bylo možné dokoupit za příplatek. Dvojité vyústění výfuku je původní originální.
    Spoiler byl standardem u šestiválce. U čtyřválců jej bylo možné dokoupit za příplatek. Dvojité vyústění výfuku je původní originální.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Šestiválec se jako jediný prodával oficiálně na našem trhu. V MX-6 trůnila největší verze motorů řady K.
    Šestiválec se jako jediný prodával oficiálně na našem trhu. V MX-6 trůnila největší verze motorů řady K.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Sání s rezonančním efektem coby systém VRIS řídla tato dvojice pneumaticky ovládaných klapek. Obyčejně i po letech fungují bez problémů.
    Sání s rezonančním efektem coby systém VRIS řídla tato dvojice pneumaticky ovládaných klapek. Obyčejně i po letech fungují bez problémů.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Zadní náprava využívala na každé straně tři ramena. Jde o víceprvkové zavěšení kol, v principu nejjednodušší.
    Zadní náprava využívala na každé straně tři ramena. Jde o víceprvkové zavěšení kol, v principu nejjednodušší.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Prahy mohou být napadeny korozí. Jde o jedno z typických míst, kde model reziví.
    Prahy mohou být napadeny korozí. Jde o jedno z typických míst, kde model reziví.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mazda MX-6
    Mazda MX-6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6
Mazda MX-6
MX-6 kupodivu byla odlišná od výchozího modelu 626. A dalo by se říci, že mnohem atraktivnější. Výbava byla už v základu bohatá.
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Bezrámové dveře ještě nepoužívaly systém elektrického stažení/dovírání oken při vzetí za kliku dveří. Vinou toho má těsnost své limity.
Mazda MX-6
Spoiler byl standardem u šestiválce. U čtyřválců jej bylo možné dokoupit za příplatek. Dvojité vyústění výfuku je původní originální.
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Šestiválec se jako jediný prodával oficiálně na našem trhu. V MX-6 trůnila největší verze motorů řady K.
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Sání s rezonančním efektem coby systém VRIS řídla tato dvojice pneumaticky ovládaných klapek. Obyčejně i po letech fungují bez problémů.
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Mazda MX-6
Zadní náprava využívala na každé straně tři ramena. Jde o víceprvkové zavěšení kol, v principu nejjednodušší.
Mazda MX-6
Prahy mohou být napadeny korozí. Jde o jedno z typických míst, kde model reziví.
Mazda MX-6
Mazda MX-6