MX-6 kupodivu byla odlišná od výchozího modelu 626. A dalo by se říci, že mnohem atraktivnější. Výbava byla už v základu bohatá.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Bezrámové dveře ještě nepoužívaly systém elektrického stažení/dovírání oken při vzetí za kliku dveří. Vinou toho má těsnost své limity.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Spoiler byl standardem u šestiválce. U čtyřválců jej bylo možné dokoupit za příplatek. Dvojité vyústění výfuku je původní originální.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Šestiválec se jako jediný prodával oficiálně na našem trhu. V MX-6 trůnila největší verze motorů řady K.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Sání s rezonančním efektem coby systém VRIS řídla tato dvojice pneumaticky ovládaných klapek. Obyčejně i po letech fungují bez problémů.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Zadní náprava využívala na každé straně tři ramena. Jde o víceprvkové zavěšení kol, v principu nejjednodušší.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mazda MX-6|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Prahy mohou být napadeny korozí. Jde o jedno z typických míst, kde model reziví.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl