Rady před koupí Mercedesu SLK (R 170): Celoroční léto

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohyb střešních panelů je i u sériového vozu možný bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však nedoporučujeme
    Pohyb střešních panelů je i u sériového vozu možný bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však nedoporučujeme| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Mercedes-Benz SLK
    Mercedes-Benz SLK| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Zavazadlový prostor odpovídá kompaktu. Platí to ale jen se střechou nahoře, po složení se omezuje na skulinu pod roletkou.
    Zavazadlový prostor odpovídá kompaktu. Platí to ale jen se střechou nahoře, po složení se omezuje na skulinu pod roletkou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Podélně uložený motor, krátký rozvor i převisy, dvě sedadla s bezpečnostními rámy, pohon zadních kol, kotoučové brzdy na všech kolech – takhle má vypadat pravý roadster
    Podélně uložený motor, krátký rozvor i převisy, dvě sedadla s bezpečnostními rámy, pohon zadních kol, kotoučové brzdy na všech kolech – takhle má vypadat pravý roadster| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Interiéry jsou působivé, ale plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu příliš nedá.
    Interiéry jsou působivé, ale plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu příliš nedá.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Model 230 Kompressor představoval vrchol čtyřválcové nabídky. Nad ním už stálo jen V6 ve verzích 320 a 32 AMG.
    Model 230 Kompressor představoval vrchol čtyřválcové nabídky. Nad ním už stálo jen V6 ve verzích 320 a 32 AMG.| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Sice jde o auto velikosti golfu, díky podvozku a pohonu z třídy C však SLK představuje skutečný mercedes
    Sice jde o auto velikosti golfu, díky podvozku a pohonu z třídy C však SLK představuje skutečný mercedes| Zdroj: Svět motorů
  • Silentbloky těhlice si vysloužily přezdívku vrzáky. Jen si všimněte vrzavých zadních náprav starých mercedesů…
    Silentbloky těhlice si vysloužily přezdívku vrzáky. Jen si všimněte vrzavých zadních náprav starých mercedesů…| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dvě výztuhy zespodu každé nápravy jsou hlavním rozdílem podvozku SLK proti třídě C
    Dvě výztuhy zespodu každé nápravy jsou hlavním rozdílem podvozku SLK proti třídě C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Úplně poslední Mercedes SLK se stal novinkou roku 2011, o pět let později se přeznačil na SLC a předloni se zcela vytratil
    Úplně poslední Mercedes SLK se stal novinkou roku 2011, o pět let později se přeznačil na SLC a předloni se zcela vytratil| Zdroj: Mercedes-Benz
  • Druhá generace SLK přinesla v roce 2004 příď ve stylu monopostu F1, kde působila jako safety car
    Druhá generace SLK přinesla v roce 2004 příď ve stylu monopostu F1, kde působila jako safety car| Zdroj: Mercedes-Benz
Pohyb střešních panelů je i u sériového vozu možný bez spuštěného motoru, kvůli značnému odběru energie to však nedoporučujeme
Mercedes-Benz SLK
Zavazadlový prostor odpovídá kompaktu. Platí to ale jen se střechou nahoře, po složení se omezuje na skulinu pod roletkou.
Podélně uložený motor, krátký rozvor i převisy, dvě sedadla s bezpečnostními rámy, pohon zadních kol, kotoučové brzdy na všech kolech – takhle má vypadat pravý roadster
Interiéry jsou působivé, ale plasty přílišnou trvanlivostí nevynikají, povrch se loupe. Zabránit se tomu příliš nedá.
Model 230 Kompressor představoval vrchol čtyřválcové nabídky. Nad ním už stálo jen V6 ve verzích 320 a 32 AMG.
Sice jde o auto velikosti golfu, díky podvozku a pohonu z třídy C však SLK představuje skutečný mercedes
Silentbloky těhlice si vysloužily přezdívku vrzáky. Jen si všimněte vrzavých zadních náprav starých mercedesů…
Dvě výztuhy zespodu každé nápravy jsou hlavním rozdílem podvozku SLK proti třídě C
Úplně poslední Mercedes SLK se stal novinkou roku 2011, o pět let později se přeznačil na SLC a předloni se zcela vytratil
Druhá generace SLK přinesla v roce 2004 příď ve stylu monopostu F1, kde působila jako safety car