Interiér verze Gentry se vyznačuje bohatou výbavou. Za příplatek byla dokonce samočinná převodovka. Volant je z originálního příslušenství.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Motory řady XU (1.6 a 1.9) jsou v přídi uloženy napříč a skloněny nezvykle dozadu|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Rozměrné střešní okno mělo zajímavě řešené těsnění. To bylo napojené na sání motoru, a tedy při jeho chodu se nafouklo vzduchem. Navíc zde byl ještě zásobník tlaku. Ovládací páka tak při otevírání otevře ventil, kterým se těsnění vyfoukne. Střechu samotnou následně odsunete ručně.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Rozměrné střešní okno mělo zajímavě řešené těsnění. To bylo napojené na sání motoru, a tedy při jeho chodu se nafouklo vzduchem. Navíc zde byl ještě zásobník tlaku. Ovládací páka tak při otevírání otevře ventil, kterým se těsnění vyfoukne. Střechu samotnou následně odsunete ručně.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Přední náprava verzí GTI a Rallye se výrazně liší od běžných modelů|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Peugeot 205 GTI|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Verze Rallye představovala vynikající základ pro závodní automobil|
Zdroj: Auto Tip Klassik