Dodnes elegantní tvary Peugeotu 406 Coupé měl na svědomí Pininfarina. Ten vůz nejen navrhl, ale také vyráběl.|
Zdroj: Peugeot
Palubní deska zmodernizované verze D9. Mezi přístroji nechybí ani ukazatel teploty oleje. Při otočení klíčkem do druhé, předstartovní polohy displej ukazuje jeho množství.|
Zdroj: Peugeot
Peugeot 406 Coupé|
Zdroj: Peugeot
Šestiválec ES9, zde v původní, jednodušší verzi, je nejlepším pohonem pro pohledné kupé|
Zdroj: Peugeot
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Modernější dvoulitr z řady EW byl celohliníkové konstrukce. Čtyřválce jsou v přídi 406 skloněny výrazně dozadu.|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Kupé dostalo bezrámové dveře se samočinným spouštěním či dovíráním skel. Pokud se vybije baterie, budete mít problém dveře otevřít.|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Za velmi přesným řízením stojí také zavěšení předních kol. Rameno v podobě výkovku má otočený čep, a tedy šroubovaný do těhlice.|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Peugeot 406 Coupe|
Zdroj: acz
Novinkou v řadě 406 byla čtyřprvková zadní náprava, u níž pravidelně zatuhávají excentry na jednom z příčných ramen|
Zdroj: acz