Raritní Škoda Octavia Laurin & Klement Long: Boj o 8 centimetrů

8/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • První nositelkou vzhledově elegantnější palubní desky se vedle modelu SLX stala také varianta Laurin & Klement. Tyhle noblesní tvary snad nikdy nezestárnou!
    První nositelkou vzhledově elegantnější palubní desky se vedle modelu SLX stala také varianta Laurin & Klement. Tyhle noblesní tvary snad nikdy nezestárnou!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Kvůli vysokým cenám se octavia dočkala automatu pouze se zážehovými motory 1.6 MPI, 1.8 20V a vznětovým 1.9 TDI o výkonu 66 kW. O patnáct kilowattů silnější diesel a přeplňovaná osmnáctistovka si musely vystačit s manuální převodovkou.
    Kvůli vysokým cenám se octavia dočkala automatu pouze se zážehovými motory 1.6 MPI, 1.8 20V a vznětovým 1.9 TDI o výkonu 66 kW. O patnáct kilowattů silnější diesel a přeplňovaná osmnáctistovka si musely vystačit s manuální převodovkou.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Přední sedadla vycházejí z nejstarších octavií první generace, zatím jim tedy chybí možnost vyhřívání i elektrického nastavování. Jenže při pohledu na ty nádherné potahy jim odpustíte všechno!
    Přední sedadla vycházejí z nejstarších octavií první generace, zatím jim tedy chybí možnost vyhřívání i elektrického nastavování. Jenže při pohledu na ty nádherné potahy jim odpustíte všechno!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Třímístná zadní lavice může posloužit jako dvousedadlový klub s výklopnou prostřední loketní opěrkou
    Třímístná zadní lavice může posloužit jako dvousedadlový klub s výklopnou prostřední loketní opěrkou| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Příď modelu s čirými světlomety a malým pravým zrcátkem prozrazuje období výroby od května 1999 do srpna 2000. Granitová metalíza byla výsadou verzí Laurin & Klement.
    Příď modelu s čirými světlomety a malým pravým zrcátkem prozrazuje období výroby od května 1999 do srpna 2000. Granitová metalíza byla výsadou verzí Laurin & Klement.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Osmicentimetrový délkový nárůst není na řízení vozu téměř poznat. Hmotná karoserie longu se na rozdíl od krátké octavie nikdy nedočkala opancéřování.
    Osmicentimetrový délkový nárůst není na řízení vozu téměř poznat. Hmotná karoserie longu se na rozdíl od krátké octavie nikdy nedočkala opancéřování.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • O velikost zavazadlového prostoru v případě reprezentační verze octavie sice vůbec nešlo, přesto si ponechala obřích 528 litrů objemu
    O velikost zavazadlového prostoru v případě reprezentační verze octavie sice vůbec nešlo, přesto si ponechala obřích 528 litrů objemu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Přeplňovaná verze dvacetiventilové osmnáctistovky představuje důstojný motor, kterému rozpohybování půldruhé tuny hmotnosti nedělá žádné potíže
    Přeplňovaná verze dvacetiventilové osmnáctistovky představuje důstojný motor, kterému rozpohybování půldruhé tuny hmotnosti nedělá žádné potíže| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Octavia Laurin & Klement Long
    Škoda Octavia Laurin & Klement Long| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Světlomety s halogenovou žárovkou, mlhovkou a oddělenými blikači působí čistě a uklizeně, ale cítíme z nich pocit prázdnoty. Prostor zaplnily až příplatkové xenony od modelového ročníku 2001.
    Světlomety s halogenovou žárovkou, mlhovkou a oddělenými blikači působí čistě a uklizeně, ale cítíme z nich pocit prázdnoty. Prostor zaplnily až příplatkové xenony od modelového ročníku 2001.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Premiér Miloš Zeman připíjí na úspěch prodloužené Škody Octavia Long. Vůz si však příliš slávy neužil. Po dvou letech a sotva dvou desítkách vyrobených kusů jej vystřídal žádaný superb.
    Premiér Miloš Zeman připíjí na úspěch prodloužené Škody Octavia Long. Vůz si však příliš slávy neužil. Po dvou letech a sotva dvou desítkách vyrobených kusů jej vystřídal žádaný superb.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Mezi luxusní příplatkové prvky prodloužené škodovky patřil například luxusní dřevěný výklopný stolek pro pravého zadního cestujícího
    Mezi luxusní příplatkové prvky prodloužené škodovky patřil například luxusní dřevěný výklopný stolek pro pravého zadního cestujícího| Zdroj: Škoda
  • Zaoblenější vnější tvar přední loketní opěrky prozrazuje instalaci mobilního telefonu GSM. Tehdejší moderní přístroj Nokia 3110 mezi nejlevnější nepatřil – v předplacené sadě Eurotel Go Pro vyšel na 9995 Kč.
    Zaoblenější vnější tvar přední loketní opěrky prozrazuje instalaci mobilního telefonu GSM. Tehdejší moderní přístroj Nokia 3110 mezi nejlevnější nepatřil – v předplacené sadě Eurotel Go Pro vyšel na 9995 Kč.| Zdroj: Škoda
  • Long (s rozvorem náprav 2592 mm) se stal dočasným mezistupněm mezi standardní octavií (2512 mm) a pozdějším superbem (2803 mm)
    Long (s rozvorem náprav 2592 mm) se stal dočasným mezistupněm mezi standardní octavií (2512 mm) a pozdějším superbem (2803 mm)| Zdroj: Škoda
  • Další škodovka začala Miloše Zemana reprezentovat až v prezidentské funkci, a to superb druhé generace
    Další škodovka začala Miloše Zemana reprezentovat až v prezidentské funkci, a to superb druhé generace| Zdroj: Škoda
  • Po pouhých dvou letech produkce nahradil prodlouženou verzi octavie superb, první novodobá plnohodnotná škodovka střední třídy. Klasický sedan s podélně uloženými motory dokázal dokonce nabídnout zážehové i vznětové šestiválce.
    Po pouhých dvou letech produkce nahradil prodlouženou verzi octavie superb, první novodobá plnohodnotná škodovka střední třídy. Klasický sedan s podélně uloženými motory dokázal dokonce nabídnout zážehové i vznětové šestiválce.| Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
První nositelkou vzhledově elegantnější palubní desky se vedle modelu SLX stala také varianta Laurin & Klement. Tyhle noblesní tvary snad nikdy nezestárnou!
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Kvůli vysokým cenám se octavia dočkala automatu pouze se zážehovými motory 1.6 MPI, 1.8 20V a vznětovým 1.9 TDI o výkonu 66 kW. O patnáct kilowattů silnější diesel a přeplňovaná osmnáctistovka si musely vystačit s manuální převodovkou.
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Přední sedadla vycházejí z nejstarších octavií první generace, zatím jim tedy chybí možnost vyhřívání i elektrického nastavování. Jenže při pohledu na ty nádherné potahy jim odpustíte všechno!
Třímístná zadní lavice může posloužit jako dvousedadlový klub s výklopnou prostřední loketní opěrkou
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Příď modelu s čirými světlomety a malým pravým zrcátkem prozrazuje období výroby od května 1999 do srpna 2000. Granitová metalíza byla výsadou verzí Laurin & Klement.
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Osmicentimetrový délkový nárůst není na řízení vozu téměř poznat. Hmotná karoserie longu se na rozdíl od krátké octavie nikdy nedočkala opancéřování.
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
O velikost zavazadlového prostoru v případě reprezentační verze octavie sice vůbec nešlo, přesto si ponechala obřích 528 litrů objemu
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Přeplňovaná verze dvacetiventilové osmnáctistovky představuje důstojný motor, kterému rozpohybování půldruhé tuny hmotnosti nedělá žádné potíže
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Škoda Octavia Laurin & Klement Long
Světlomety s halogenovou žárovkou, mlhovkou a oddělenými blikači působí čistě a uklizeně, ale cítíme z nich pocit prázdnoty. Prostor zaplnily až příplatkové xenony od modelového ročníku 2001.
Premiér Miloš Zeman připíjí na úspěch prodloužené Škody Octavia Long. Vůz si však příliš slávy neužil. Po dvou letech a sotva dvou desítkách vyrobených kusů jej vystřídal žádaný superb.
Mezi luxusní příplatkové prvky prodloužené škodovky patřil například luxusní dřevěný výklopný stolek pro pravého zadního cestujícího
Zaoblenější vnější tvar přední loketní opěrky prozrazuje instalaci mobilního telefonu GSM. Tehdejší moderní přístroj Nokia 3110 mezi nejlevnější nepatřil – v předplacené sadě Eurotel Go Pro vyšel na 9995 Kč.
Long (s rozvorem náprav 2592 mm) se stal dočasným mezistupněm mezi standardní octavií (2512 mm) a pozdějším superbem (2803 mm)
Další škodovka začala Miloše Zemana reprezentovat až v prezidentské funkci, a to superb druhé generace
Po pouhých dvou letech produkce nahradil prodlouženou verzi octavie superb, první novodobá plnohodnotná škodovka střední třídy. Klasický sedan s podélně uloženými motory dokázal dokonce nabídnout zážehové i vznětové šestiválce.