Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
18
/
36
Prohlédnout znovu
Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadicí páku má jezdec mezi nohama, na nohy je ale nečekaně docela dost místa
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Replika je plně funkční, několik let už ale nevyjela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tatry byly vždy proslulé vzduchovým chlazením, ventilátor je umístěn přímo na klice motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Listové odpružení odpovídá době vzniku, stejně jako lankové ovládání bubnových brzd
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak prozrazují nápisy, fabrika byla založena už v roce 1790 ve Vídni. V Českých Budějovicích funguje od roku 1848.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nápis na středu kola prozrazuje technický základ ve voze Tatra
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Majitel společnosti Koh-i-noor zbožňuje veterány, sbírku mohou spatřit i návštěvníci
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu