Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
29
/
36
Prohlédnout znovu
Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadicí páku má jezdec mezi nohama, na nohy je ale nečekaně docela dost místa
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Replika je plně funkční, několik let už ale nevyjela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tatry byly vždy proslulé vzduchovým chlazením, ventilátor je umístěn přímo na klice motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Listové odpružení odpovídá době vzniku, stejně jako lankové ovládání bubnových brzd
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak prozrazují nápisy, fabrika byla založena už v roce 1790 ve Vídni. V Českých Budějovicích funguje od roku 1848.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nápis na středu kola prozrazuje technický základ ve voze Tatra
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Majitel společnosti Koh-i-noor zbožňuje veterány, sbírku mohou spatřit i návštěvníci
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava