Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
36
/
36
Prohlédnout znovu
Reklamní auto Koh-i-noor: Autotužka dojela až k pyramidám
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadicí páku má jezdec mezi nohama, na nohy je ale nečekaně docela dost místa
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Replika je plně funkční, několik let už ale nevyjela
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tatry byly vždy proslulé vzduchovým chlazením, ventilátor je umístěn přímo na klice motoru
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Listové odpružení odpovídá době vzniku, stejně jako lankové ovládání bubnových brzd
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak prozrazují nápisy, fabrika byla založena už v roce 1790 ve Vídni. V Českých Budějovicích funguje od roku 1848.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nápis na středu kola prozrazuje technický základ ve voze Tatra
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Pražští návštěvníci Galerie Myšák mohou spatřit dětskou podobu autotužky, a dokonce do ní i usednout
|
Svět motorů
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Majitel společnosti Koh-i-noor zbožňuje veterány, sbírku mohou spatřit i návštěvníci
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Reklamní auto Koh-i-noor
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Původní autotužka ve 30. letech dojela z Českých Budějovic do Bělehradu nebo až do Egypta
|
Archiv Koh-i-noor
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším