Reliant Scimitar (1964–1986): Dárek k narozeninám pro anglickou princeznu
16
/
19
Prohlédnout znovu
Reliant Scimitar (1964–1986): Dárek k narozeninám pro anglickou princeznu
Luxusní model bylo Reliant Scimitar GTE série SE6 poháněl motor Ford V6 3.0 s výkonem zvýšeným na 135 koní.
|
Carsthatnevermadeitetc
Podvozek kupé Scimitar GT SE4 byl převzat z modelu Reliant Sabre, vyráběnému v letech 1961 až 1963.
|
Wikipedia
Kupé Reliant Scimitar GT SE4 debutovalo v roce 1964 a vycházelo z prototypu Ogle SX250.
|
Brightwells Classic Cars
GT SE4 mělo vzadu čtyři malé kruhové svítilny a pod nárazníkem couvací světla.
|
Brightwells Classic Cars
Kupé Scimitar GT mělo vzadu nouzové sedadlo pro dvě děti nebo jednoho dospělého.
|
Reliant
Ručkové ukazatele byly přehledně umístěny na palubní desce. Většina ovladačů našla místo na středovém panelu.
|
Silodrome.com
Prototyp třídveřového kombi Ogle Triplex GTS se stal inspirací pro návrh čtyřmístného Scimitaru.
|
Ogle
Reliant Scimitar GT SE4B poháněl vidlicový šestiválec Ford Essex s rozvodem OHV a objemem 3 litry.
|
Classic Car Auctions
Čtyřmístný Reliant Scimitar GTE SE5 měl prodlouženou záď ve stylu „shootig brake“.
|
Alamy.com
Vzadu měl Scimitar GTE velké, nahoru výklopné zadní okno a obdélníkové koncové svítilny.
|
Alamy.com
Princezna Anna dostala ke svým 20. narozeninám od královny Alžběty II a vévody z Edinburghu modrý Scimitar GTE.
|
Classiccars.com
V roce 1972 došlo k několika vylepšením a Scimitar GTE změnil tovární označení na SE5A. Změnami prošla také přístrojová deska.
|
Brightwells Classic Cars
Zavazadlový prostor byl přístupný po vyklopení zadního okna.
|
Carsthatnevermadeitetc
GTE SE6 měl rozvor prodloužený o 10 cm a rozchod kol o 8 cm, takže vůz byl proti předchůdci delší a širší.
|
For-sale.co.uk
Reliant Scimitar GTE měl zvětšený průměr vnějších hlavních světlometů.
|
Eminetra.com
Scimitar GTE SE6 byl koncem roku 1976 nahrazen modelem SE6A. Ten měl upravený podvozek a brzdy Lockheed.
|
H&H Classic
Na ženevském autosalonu v roce 1980 představil Reliant čtyřmístný dvoudveřový kabriolet Scimitar GTC SE8.
|
Car-from-uk.com
Čtyřmístný kabriolet Scimitar GTC SE8 měl sloupky B propojené výztuhou ve tvaru písmene T se zakončením v rámu předního okna.
|
Swva.com
Modelová řada Scimitar pokračovala i v dalších letech. Reliant Scimitar SS1 (1984–90) měl karoserii od Michelottiho.
|
Autatua.com
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid