Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Čtyřramenný sportovní volant s nápisem Spring byl k mání za příplatek. Zaškrtli bychom ho bez rozmyslu, vypadá skvěle!|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Nejvíce práce odvedli konstruktéři při přestavbě R9 na R11 při úpravě zádě, na níž se s výchozím sedanem neshoduje jediný prvek|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Před sebe si kompaktní renault svítil halogeny, jež měly proti původní, čtyřoké verzi mnohem lepší dosvit|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik
V tuzexu se Renault 11 prodával v původní verzi se čtyřmi světlomety, občas se objevil i v Mototechně. Individuální objednávky šlo podat i později, snímek zmodernizované verze Turbo pochází z katalogu tuzexu pro rok 1989|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Nahoře vidíme rozsah stupnice rychlosti, uprostřed dole aktuální hodnotu, vlevo teploměr motorového oleje a vpravo palivoměr|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Výchozí devítka se vyráběla od roku 1981 a hned v následující sezoně vybojovala prestižní evropský titul Auto roku 1982|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Renault 11 GTX Spring|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Renault 11 se ve Spojených státech montoval z francouzských i tamních komponentů a nechal si říkat Encore|
Zdroj: Auto Tip Klassik