Renault 11 GTX Spring: Posel jara jménem Spring

10/42
Zavřít
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Čtyřramenný sportovní volant s nápisem Spring byl k mání za příplatek. Zaškrtli bychom ho bez rozmyslu, vypadá skvěle!
    Čtyřramenný sportovní volant s nápisem Spring byl k mání za příplatek. Zaškrtli bychom ho bez rozmyslu, vypadá skvěle!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.
    Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.
    Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Nejvíce práce odvedli konstruktéři při přestavbě R9 na R11 při úpravě zádě, na níž se s výchozím sedanem neshoduje jediný prvek
    Nejvíce práce odvedli konstruktéři při přestavbě R9 na R11 při úpravě zádě, na níž se s výchozím sedanem neshoduje jediný prvek| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Před sebe si kompaktní renault svítil halogeny, jež měly proti původní, čtyřoké verzi mnohem lepší dosvit
    Před sebe si kompaktní renault svítil halogeny, jež měly proti původní, čtyřoké verzi mnohem lepší dosvit| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik/Lukáš Prejzek
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • V tuzexu se Renault 11 prodával v původní verzi se čtyřmi světlomety, občas se objevil i v Mototechně. Individuální objednávky šlo podat i později, snímek zmodernizované verze Turbo pochází z katalogu tuzexu pro rok 1989
    V tuzexu se Renault 11 prodával v původní verzi se čtyřmi světlomety, občas se objevil i v Mototechně. Individuální objednávky šlo podat i později, snímek zmodernizované verze Turbo pochází z katalogu tuzexu pro rok 1989| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Nahoře vidíme rozsah stupnice rychlosti, uprostřed dole aktuální hodnotu, vlevo teploměr motorového oleje a vpravo palivoměr
    Nahoře vidíme rozsah stupnice rychlosti, uprostřed dole aktuální hodnotu, vlevo teploměr motorového oleje a vpravo palivoměr| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Výchozí devítka se vyráběla od roku 1981 a hned v následující sezoně vybojovala prestižní evropský titul Auto roku 1982
    Výchozí devítka se vyráběla od roku 1981 a hned v následující sezoně vybojovala prestižní evropský titul Auto roku 1982| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Renault 11 se ve Spojených státech montoval z francouzských i tamních komponentů a nechal si říkat Encore
    Renault 11 se ve Spojených státech montoval z francouzských i tamních komponentů a nechal si říkat Encore| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Renault 11 GTX Spring
    Renault 11 GTX Spring| Zdroj: Auto Tip Klassik
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Čtyřramenný sportovní volant s nápisem Spring byl k mání za příplatek. Zaškrtli bychom ho bez rozmyslu, vypadá skvěle!
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.
Sedačky jsou pohodlné, čalounění ladí s dveřními výplněmi. Prostoru je uvnitř vzhledem ke čtyřmetrové délce spousta.
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Nejvíce práce odvedli konstruktéři při přestavbě R9 na R11 při úpravě zádě, na níž se s výchozím sedanem neshoduje jediný prvek
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Před sebe si kompaktní renault svítil halogeny, jež měly proti původní, čtyřoké verzi mnohem lepší dosvit
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 GTX Spring
V tuzexu se Renault 11 prodával v původní verzi se čtyřmi světlomety, občas se objevil i v Mototechně. Individuální objednávky šlo podat i později, snímek zmodernizované verze Turbo pochází z katalogu tuzexu pro rok 1989
Nahoře vidíme rozsah stupnice rychlosti, uprostřed dole aktuální hodnotu, vlevo teploměr motorového oleje a vpravo palivoměr
Výchozí devítka se vyráběla od roku 1981 a hned v následující sezoně vybojovala prestižní evropský titul Auto roku 1982
Renault 11 GTX Spring
Renault 11 se ve Spojených státech montoval z francouzských i tamních komponentů a nechal si říkat Encore
Renault 11 GTX Spring