Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Hybridy v malém provedení
6
/
79
Prohlédnout znovu
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Hybridy v malém provedení
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Digitální přístrojový štít s 10“ displejem je v paketu Full Screen za příplatek 16 000 Kč.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čisté, uspořádané tvary palubní desky renaultu jsou elegantní. Zpracování a kvalita použitých materiálů mají vysokou úroveň.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Speciální automatická (robotizovaná) převodovka má dvě rychlosti pro elektromotor a čtyři pro spalovací agregát.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Automatickou klimatizaci lze jednoduše nastavovat díky mechanickým ovladačům
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tlačítkem na palubce lze vyvolat čistě elektrickou jízdu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Řidič sedí níže a má sportovnější pozici za volantem. Přední sedadla mají příjemné tvarování, velikost i tuhost.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Clio je celkově delší a využít může i větší rozvor náprav. I proto má kabinu v podélném směru o něco prostornější a cestující vzadu má o centimetr více volného místa před koleny. Jenže interiér je užší a ani s místem nad hlavami to není ideální.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Podvozek renaultu dobře kombinuje jistotu v zatáčkách a komfort. Velmi hbitě a jistě se proplete mezi kužely a tlumiče slušně fi ltrují nerovnosti.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Se zástavbou hybridního systému se výrazně zmenšil kufr clia. Běžné motorizace nabídnou 391 litrů, hybrid se sadou na opravu pneumatik jen 299 litrů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pod podlahou zavazadelníku je totiž uložena baterie, jejíž chlazení je vyvedeno vlevo u zadního opěradla.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Hybridní systém renaultu má maximální výkon 105 kW, což je znát na dynamice i pružném zrychlení. Spotřeba je ale vyšší než u toyoty.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 870 P 205/45 R17
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Renault Clio 1.6 E-Tech 6AT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Specialitou je „dvouoké“ uspořádání digitálního přístrojového panelu, součást paketu Style.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Tvarování palubní desky toyoty je divočejší, ale ani jí nechybí dostatek půvabu či kvality.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Intuitivní mechanické ovládání dvouzónové klimatizace – pro hybrid standardní – má i yaris
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafi kou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
U obou vozidel lze sledovat aktuální režim hybridního systému na displeji s grafikou toků energií. Samozřejmostí jsou i statistiky jízdy nebo údaje o rekuperované energii.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Také v jeho případě lze tlačítkem vyvolat čistě elektrickou jízdu. Proti renaultu ale ztrácí v dynamice a ve vyšších otáčkách je hlučnější.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Přestože je yaris rozměrově menší než clio, uvnitř nám připadá vzdušnější. V podélném směru je jeho kabina jen o kousek kratší, ale boduje hlavně šířkou.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zadní sedáky jsou ukotveny výše nad podlahou a lépe podepírají stehna cestujících. Přitom jim nad hlavami zůstává stejně volných centimetrů jako v renaultu. I pro toyotu platí, že má kvalitní přední sedadla.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Úhel otevírání zadních dveří je u toyoty výrazně menší, takže se do druhé řady hůře nastupuje nebo se tam složitěji dávají dětské sedačky
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota při vyhýbacím manévru předvádí rychlé reakce na natočení volantu a jede přesně tam, kam jí přikážete. V komfortu ale není tak důsledná.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rozdíl v objemu zavazadelníku hybridního yarisu a verze jen se spalovacím motorem není žádný, protože se baterie schovává pod zadními sedadly – má tam i výdech. Vždy má 286 litrů, což není moc, ale více nám vadí kvalita zpracování a materiálů.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Rezerva je od výbavy Comfort standardem.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Systémový výkon japonského hybridu dosahuje 85 kW a je tradičně spojen s bezstupňovou planetovou převodovkou e-CVT. Jeho největší předností je úsporný provoz zejména ve městě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Falken Eurowinter HS02 205/45 R17
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?