Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG – Dvě cesty k úsporné jízdě

30/100
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístroje jsou dobře čitelné. Lze u nich nastavit různé zobrazení, ale neukazují otáčkoměr.
    Digitální přístroje jsou dobře čitelné. Lze u nich nastavit různé zobrazení, ale neukazují otáčkoměr.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Interiér renaultu i díky bílošedé barevné konfi guraci vypadá honosně. Vodorovné dělení před spolujezdcem rozbíjí masu plastu a na výšku orientovaný středový displej navazuje na styl ostatních modelů značky.
    Interiér renaultu i díky bílošedé barevné konfi guraci vypadá honosně. Vodorovné dělení před spolujezdcem rozbíjí masu plastu a na výšku orientovaný středový displej navazuje na styl ostatních modelů značky.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Mozkem espace je 12" středový dotykový displej. Renault využívá systémové rozhraní Google, takže se v něm rychle zorientujete. Listování je jednoduché a kvitujeme i ponechání tlačítek pro klimatizaci. Ani nevadí, že ikony pro vyhřívání sedadel a volantu jsou v dolní liště displeje.
    Mozkem espace je 12" středový dotykový displej. Renault využívá systémové rozhraní Google, takže se v něm rychle zorientujete. Listování je jednoduché a kvitujeme i ponechání tlačítek pro klimatizaci. Ani nevadí, že ikony pro vyhřívání sedadel a volantu jsou v dolní liště displeje.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Místo pro bezdrátové dobíjení je na středovém tunelu pod opěrkou ruky.
    Místo pro bezdrátové dobíjení je na středovém tunelu pod opěrkou ruky.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Konektory USB-C má renault v odkládací schránce pod středovým panelem. Hned vedle jsou ale držáky na nápoje, kterým mohou připojené kabely překážet.
    Konektory USB-C má renault v odkládací schránce pod středovým panelem. Hned vedle jsou ale držáky na nápoje, kterým mohou připojené kabely překážet.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přední sedadla jsou výborná a řidič za volantem zaujímá sportovnější, nižší pozici.
    Přední sedadla jsou výborná a řidič za volantem zaujímá sportovnější, nižší pozici.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Espace je sice o něco užší, ale posádce nabídne hodně prostoru zejména v podélném směru. Při posunutí sedadel dozadu má 174 cm vysoký redaktor před koleny volných 21 cm. S lavicí zcela vpředu se zmenší na centimetr.
    Espace je sice o něco užší, ale posádce nabídne hodně prostoru zejména v podélném směru. Při posunutí sedadel dozadu má 174 cm vysoký redaktor před koleny volných 21 cm. S lavicí zcela vpředu se zmenší na centimetr.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • S espacem s natáčecí zadní nápravou se skvěle manévruje i díky malému průměru otáčení 10,4 metru. Mezi kužely rychle mění směr, ale na limitu je spíše přetáčivý. Nižší komfort lze připočíst nízkým pneumatikám na 20" kolech.
    S espacem s natáčecí zadní nápravou se skvěle manévruje i díky malému průměru otáčení 10,4 metru. Mezi kužely rychle mění směr, ale na limitu je spíše přetáčivý. Nižší komfort lze připočíst nízkým pneumatikám na 20" kolech.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Pokud je druhá řada sedadel posunuta dopředu, má zavazadelník renaultu objem 777 litrů. Vzhledem k vyšší nákladové hraně je nutné zavazadla výše zvedat a vstupní otvor je menší. Rezervní kolo není ve standardu, ale připlácí se za něj 5000 Kč. Opěradla lze sklopit páčkou z kufru a už dopředu se myslí na třetí řadu, takže nad podběhem je držák na nápoje.
    Pokud je druhá řada sedadel posunuta dopředu, má zavazadelník renaultu objem 777 litrů. Vzhledem k vyšší nákladové hraně je nutné zavazadla výše zvedat a vstupní otvor je menší. Rezervní kolo není ve standardu, ale připlácí se za něj 5000 Kč. Opěradla lze sklopit páčkou z kufru a už dopředu se myslí na třetí řadu, takže nad podběhem je držák na nápoje.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Plnohodnotný hybrid v renaultu má nejvyšší systémový výkon 147 kW. Vozu uděluje velmi slušnou dynamiku a přitom jezdí úsporně. Nejvíce se mu líbí ve městě, kde preferuje jízdu čistě na elektřinu. Pádla pod volantem v jeho případě neslouží k řazení, ale k nastavování rekuperace.
    Plnohodnotný hybrid v renaultu má nejvyšší systémový výkon 147 kW. Vozu uděluje velmi slušnou dynamiku a přitom jezdí úsporně. Nejvíce se mu líbí ve městě, kde preferuje jízdu čistě na elektřinu. Pádla pod volantem v jeho případě neslouží k řazení, ale k nastavování rekuperace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
    Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Digitální přístroje lze přepnout do několika různých zobrazení, takže mohou ukazovat i velkou mapu navigace.
    Digitální přístroje lze přepnout do několika různých zobrazení, takže mohou ukazovat i velkou mapu navigace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska v tayronu je i díky vystouplé stříbrné liště originálnější než v tiguanu, ale svým jednoduchým pojetím nevyvolává tolik emocí. Nejvýraznějším prvkem je vystouplý středový displej.
    Palubní deska v tayronu je i díky vystouplé stříbrné liště originálnější než v tiguanu, ale svým jednoduchým pojetím nevyvolává tolik emocí. Nejvýraznějším prvkem je vystouplý středový displej.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Hlavním komunikačním centrem volkswagenu je 12,9" středový displej. Také systém v tayronu je přehledný a listování v něm intuitivní. Bohužel se ale všechno nastavuje přes dotykovou obrazovku, včetně klimatizace. Naštěstí jsou v dolní liště ikony pro okamžité zapnutí vyhřívání sedadel i změnu teploty. Vyhřívání volantu má své tlačítko na volantu, což třeba u renaultu nenajdete. Pro vypínání jízdních asistentů musíte udělat o klik více.
    Hlavním komunikačním centrem volkswagenu je 12,9" středový displej. Také systém v tayronu je přehledný a listování v něm intuitivní. Bohužel se ale všechno nastavuje přes dotykovou obrazovku, včetně klimatizace. Naštěstí jsou v dolní liště ikony pro okamžité zapnutí vyhřívání sedadel i změnu teploty. Vyhřívání volantu má své tlačítko na volantu, což třeba u renaultu nenajdete. Pro vypínání jízdních asistentů musíte udělat o klik více.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Tayron má s příplatkovou navigací dva sloty pro indukční nabíjení, ale konektory USB-C jsou schované hluboko ve schránce.
    Tayron má s příplatkovou navigací dva sloty pro indukční nabíjení, ale konektory USB-C jsou schované hluboko ve schránce.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Zajímavým prvkem je otočný ovladač s displejem, který slouží k ovládání hlasitosti i přepínání jízdních módů.
    Zajímavým prvkem je otočný ovladač s displejem, který slouží k ovládání hlasitosti i přepínání jízdních módů.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kabina tayronu je stejně dlouhá i vysoká. Na šířku je na tom vpředu i vzadu o něco lépe, ale například na krajním sedadle vzadu se nám sedělo hůře, protože je na tomto místě užší sedák. S druhou řadou posunutou dopředu zůstane cestujícím více místa před koleny a pozice za volantem je vzpřímenější.
    Kabina tayronu je stejně dlouhá i vysoká. Na šířku je na tom vpředu i vzadu o něco lépe, ale například na krajním sedadle vzadu se nám sedělo hůře, protože je na tomto místě užší sedák. S druhou řadou posunutou dopředu zůstane cestujícím více místa před koleny a pozice za volantem je vzpřímenější.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen bez adaptivního podvozku a pohonu všech kol nás tentokrát lehce zklamal. V kuželech se na hraně přilnavosti ukázal jako výrazně neotáčivý. Komfort odpružení je v jeho případě slušný, čemuž pomáhají i vyšší pláště.
    Volkswagen bez adaptivního podvozku a pohonu všech kol nás tentokrát lehce zklamal. V kuželech se na hraně přilnavosti ukázal jako výrazně neotáčivý. Komfort odpružení je v jeho případě slušný, čemuž pomáhají i vyšší pláště.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • U volkswagenu do zavazadelníku více zasahují podběhy, ale díky objemu 885 litrů (druhá řada vpředu) převeze více zavazadel. Standardní dvojitá podlaha zajišťuje rovnou ložnou plochu při sklopení opěradel druhé řady. Rezervní dojezdové kolo patří také do základní výbavy, 230V zásuvka v zavazadelníku je součástí paketu Family za 6400 Kč.
    U volkswagenu do zavazadelníku více zasahují podběhy, ale díky objemu 885 litrů (druhá řada vpředu) převeze více zavazadel. Standardní dvojitá podlaha zajišťuje rovnou ložnou plochu při sklopení opěradel druhé řady. Rezervní dojezdové kolo patří také do základní výbavy, 230V zásuvka v zavazadelníku je součástí paketu Family za 6400 Kč.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen sází na tradiční dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW, a hlavně maximem točivého momentu 360 Nm. Motor hezky táhne od nízkých otáček a při plynulé jízdě je nebývale úsporný. Dobře si rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, u nějž lze řadit pádly pod volantem.
    Volkswagen sází na tradiční dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW, a hlavně maximem točivého momentu 360 Nm. Motor hezky táhne od nízkých otáček a při plynulé jízdě je nebývale úsporný. Dobře si rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, u nějž lze řadit pádly pod volantem.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
    Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Digitální přístroje jsou dobře čitelné. Lze u nich nastavit různé zobrazení, ale neukazují otáčkoměr.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Interiér renaultu i díky bílošedé barevné konfi guraci vypadá honosně. Vodorovné dělení před spolujezdcem rozbíjí masu plastu a na výšku orientovaný středový displej navazuje na styl ostatních modelů značky.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Mozkem espace je 12" středový dotykový displej. Renault využívá systémové rozhraní Google, takže se v něm rychle zorientujete. Listování je jednoduché a kvitujeme i ponechání tlačítek pro klimatizaci. Ani nevadí, že ikony pro vyhřívání sedadel a volantu jsou v dolní liště displeje.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Místo pro bezdrátové dobíjení je na středovém tunelu pod opěrkou ruky.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Konektory USB-C má renault v odkládací schránce pod středovým panelem. Hned vedle jsou ale držáky na nápoje, kterým mohou připojené kabely překážet.
Přední sedadla jsou výborná a řidič za volantem zaujímá sportovnější, nižší pozici.
Espace je sice o něco užší, ale posádce nabídne hodně prostoru zejména v podélném směru. Při posunutí sedadel dozadu má 174 cm vysoký redaktor před koleny volných 21 cm. S lavicí zcela vpředu se zmenší na centimetr.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
S espacem s natáčecí zadní nápravou se skvěle manévruje i díky malému průměru otáčení 10,4 metru. Mezi kužely rychle mění směr, ale na limitu je spíše přetáčivý. Nižší komfort lze připočíst nízkým pneumatikám na 20" kolech.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Pokud je druhá řada sedadel posunuta dopředu, má zavazadelník renaultu objem 777 litrů. Vzhledem k vyšší nákladové hraně je nutné zavazadla výše zvedat a vstupní otvor je menší. Rezervní kolo není ve standardu, ale připlácí se za něj 5000 Kč. Opěradla lze sklopit páčkou z kufru a už dopředu se myslí na třetí řadu, takže nad podběhem je držák na nápoje.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Plnohodnotný hybrid v renaultu má nejvyšší systémový výkon 147 kW. Vozu uděluje velmi slušnou dynamiku a přitom jezdí úsporně. Nejvíce se mu líbí ve městě, kde preferuje jízdu čistě na elektřinu. Pádla pod volantem v jeho případě neslouží k řazení, ale k nastavování rekuperace.
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Digitální přístroje lze přepnout do několika různých zobrazení, takže mohou ukazovat i velkou mapu navigace.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Palubní deska v tayronu je i díky vystouplé stříbrné liště originálnější než v tiguanu, ale svým jednoduchým pojetím nevyvolává tolik emocí. Nejvýraznějším prvkem je vystouplý středový displej.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Hlavním komunikačním centrem volkswagenu je 12,9" středový displej. Také systém v tayronu je přehledný a listování v něm intuitivní. Bohužel se ale všechno nastavuje přes dotykovou obrazovku, včetně klimatizace. Naštěstí jsou v dolní liště ikony pro okamžité zapnutí vyhřívání sedadel i změnu teploty. Vyhřívání volantu má své tlačítko na volantu, což třeba u renaultu nenajdete. Pro vypínání jízdních asistentů musíte udělat o klik více.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Tayron má s příplatkovou navigací dva sloty pro indukční nabíjení, ale konektory USB-C jsou schované hluboko ve schránce.
Zajímavým prvkem je otočný ovladač s displejem, který slouží k ovládání hlasitosti i přepínání jízdních módů.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Kabina tayronu je stejně dlouhá i vysoká. Na šířku je na tom vpředu i vzadu o něco lépe, ale například na krajním sedadle vzadu se nám sedělo hůře, protože je na tomto místě užší sedák. S druhou řadou posunutou dopředu zůstane cestujícím více místa před koleny a pozice za volantem je vzpřímenější.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen bez adaptivního podvozku a pohonu všech kol nás tentokrát lehce zklamal. V kuželech se na hraně přilnavosti ukázal jako výrazně neotáčivý. Komfort odpružení je v jeho případě slušný, čemuž pomáhají i vyšší pláště.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
U volkswagenu do zavazadelníku více zasahují podběhy, ale díky objemu 885 litrů (druhá řada vpředu) převeze více zavazadel. Standardní dvojitá podlaha zajišťuje rovnou ložnou plochu při sklopení opěradel druhé řady. Rezervní dojezdové kolo patří také do základní výbavy, 230V zásuvka v zavazadelníku je součástí paketu Family za 6400 Kč.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen sází na tradiční dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW, a hlavně maximem točivého momentu 360 Nm. Motor hezky táhne od nízkých otáček a při plynulé jízdě je nebývale úsporný. Dobře si rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, u nějž lze řadit pádly pod volantem.
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG