Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech vs. Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Digitální přístroje jsou dobře čitelné. Lze u nich nastavit různé zobrazení, ale neukazují otáčkoměr.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Interiér renaultu i díky bílošedé barevné konfi guraci vypadá honosně. Vodorovné dělení před spolujezdcem rozbíjí masu plastu a na výšku orientovaný středový displej navazuje na styl ostatních modelů značky.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Mozkem espace je 12" středový dotykový displej. Renault využívá systémové rozhraní Google, takže se v něm rychle zorientujete. Listování je jednoduché a kvitujeme i ponechání tlačítek pro klimatizaci. Ani nevadí, že ikony pro vyhřívání sedadel a volantu jsou v dolní liště displeje.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Místo pro bezdrátové dobíjení je na středovém tunelu pod opěrkou ruky.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Konektory USB-C má renault v odkládací schránce pod středovým panelem. Hned vedle jsou ale držáky na nápoje, kterým mohou připojené kabely překážet.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přední sedadla jsou výborná a řidič za volantem zaujímá sportovnější, nižší pozici.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Espace je sice o něco užší, ale posádce nabídne hodně prostoru zejména v podélném směru. Při posunutí sedadel dozadu má 174 cm vysoký redaktor před koleny volných 21 cm. S lavicí zcela vpředu se zmenší na centimetr.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
S espacem s natáčecí zadní nápravou se skvěle manévruje i díky malému průměru otáčení 10,4 metru. Mezi kužely rychle mění směr, ale na limitu je spíše přetáčivý. Nižší komfort lze připočíst nízkým pneumatikám na 20" kolech.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Pokud je druhá řada sedadel posunuta dopředu, má zavazadelník renaultu objem 777 litrů. Vzhledem k vyšší nákladové hraně je nutné zavazadla výše zvedat a vstupní otvor je menší. Rezervní kolo není ve standardu, ale připlácí se za něj 5000 Kč. Opěradla lze sklopit páčkou z kufru a už dopředu se myslí na třetí řadu, takže nad podběhem je držák na nápoje.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Plnohodnotný hybrid v renaultu má nejvyšší systémový výkon 147 kW. Vozu uděluje velmi slušnou dynamiku a přitom jezdí úsporně. Nejvíce se mu líbí ve městě, kde preferuje jízdu čistě na elektřinu. Pádla pod volantem v jeho případě neslouží k řazení, ale k nastavování rekuperace.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Renault Espace 1.2 full hybrid E-Tech|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Digitální přístroje lze přepnout do několika různých zobrazení, takže mohou ukazovat i velkou mapu navigace.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Palubní deska v tayronu je i díky vystouplé stříbrné liště originálnější než v tiguanu, ale svým jednoduchým pojetím nevyvolává tolik emocí. Nejvýraznějším prvkem je vystouplý středový displej.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Hlavním komunikačním centrem volkswagenu je 12,9" středový displej. Také systém v tayronu je přehledný a listování v něm intuitivní. Bohužel se ale všechno nastavuje přes dotykovou obrazovku, včetně klimatizace. Naštěstí jsou v dolní liště ikony pro okamžité zapnutí vyhřívání sedadel i změnu teploty. Vyhřívání volantu má své tlačítko na volantu, což třeba u renaultu nenajdete. Pro vypínání jízdních asistentů musíte udělat o klik více.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Tayron má s příplatkovou navigací dva sloty pro indukční nabíjení, ale konektory USB-C jsou schované hluboko ve schránce.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Zajímavým prvkem je otočný ovladač s displejem, který slouží k ovládání hlasitosti i přepínání jízdních módů.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kabina tayronu je stejně dlouhá i vysoká. Na šířku je na tom vpředu i vzadu o něco lépe, ale například na krajním sedadle vzadu se nám sedělo hůře, protože je na tomto místě užší sedák. S druhou řadou posunutou dopředu zůstane cestujícím více místa před koleny a pozice za volantem je vzpřímenější.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen bez adaptivního podvozku a pohonu všech kol nás tentokrát lehce zklamal. V kuželech se na hraně přilnavosti ukázal jako výrazně neotáčivý. Komfort odpružení je v jeho případě slušný, čemuž pomáhají i vyšší pláště.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
U volkswagenu do zavazadelníku více zasahují podběhy, ale díky objemu 885 litrů (druhá řada vpředu) převeze více zavazadel. Standardní dvojitá podlaha zajišťuje rovnou ložnou plochu při sklopení opěradel druhé řady. Rezervní dojezdové kolo patří také do základní výbavy, 230V zásuvka v zavazadelníku je součástí paketu Family za 6400 Kč.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen sází na tradiční dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW, a hlavně maximem točivého momentu 360 Nm. Motor hezky táhne od nízkých otáček a při plynulé jízdě je nebývale úsporný. Dobře si rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, u nějž lze řadit pádly pod volantem.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volkswagen Tayron 2.0 TDI DSG|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert