Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
1
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
Zdroj: acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
Zdroj: acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
Zdroj: acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
Zdroj: acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
Zdroj: acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
Zdroj: acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
Zdroj: acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
Zdroj: acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
Zdroj: acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
Zdroj: acz
Zavřít