Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
2
/
10
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5