Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků

3/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
    Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků| Zdroj: acz
  • Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
    Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou| Zdroj: acz
  • Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
    Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop| Zdroj: acz
  • Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
    Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy| Zdroj: acz
  • Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
    Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala| Zdroj: acz
  • Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
    Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift| Zdroj: acz
  • Nejmenší master pojal osm kubických metrů
    Nejmenší master pojal osm kubických metrů| Zdroj: acz
  • Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
    Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje| Zdroj: acz
  • Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
    Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení| Zdroj: acz
  • Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
    Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift| Zdroj: acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift