Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
6
/
10
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift: Spojení siláků
|
acz
Jednoduchý volič odpovídal co nejsnazšímu ovládání vozu s automatizovanou převodovkou
|
acz
Motory označené Energy mají standardně vypínatelný systém Start-stop
|
acz
Pomocí tlačítka jsme mohli aktivovat tužší pérování zadní nápravy
|
acz
Sedadla s dlouhým opěradlem a pohodlnou opěrkou hlavy se nám zamlouvala
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Nejmenší master pojal osm kubických metrů
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly je vyhlášený dlouhou životností při včasných výměnách oleje
|
acz
Automatizovaná převodovka používá dva elektromotorky pro spojky a vidličku řazení
|
acz
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo 170 Quickshift
|
acz
Takřka dvojnásobný dojezd. Skotská firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan
Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá
Nové Porsche Cayenne GTS: 500 koní a podvozek s technikou Turbo GT