Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
13
/
16
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
|
acz
Loketní opěrku řidiče a šest převodových stupňů mají všechna provedení modelu Master
|
acz
Před řadicí pákou se nacházejí tlačítka tempomatu, systému start-stop a režimu Eco
|
acz
Výklopný držák na dokumenty je geniální – jednoduchý a maximálně praktický
|
acz
Renault
|
acz
Úžasný pomocník v podobě vypouklého zrcátka ve cloně spolujezdce tvoří standardní součást vybavení Cool
|
acz
Úložný prostor pod sedadly spolujezdce nabízí velký objem
|
acz
Otočný stoleček se hodí zejména k umístění notebooku
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Osm kubických metrů nákladového prostoru poháněl čtyřválec 22.3 dCi o výkonu 100 kW
|
acz
Již nejmenší furgon L1H1 má na podlaze osm kotvicích bodů
|
acz
Renault
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly dostal standardně systém start-stop a označení Energy
|
acz
Renault
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany